Archiwum - 11 września 2002

nie rozumiem.... Komentarze (4)
11. września 2002 17:56:00
linkologia.pl spis.pl

Ostatnio to slowo cisnie mi sie na usta w kazdej navet najmniejszej  sytuacji :((( I to tak bardzo przeraza mnie ... Mialam dzisiaj okropny dzien w szkole ..przypieprzyla sie do mnie gosciowa od niemca twierdzac ze za cicho czytam .. .. i ze "blado mnie widzi przy odpowiedzi" heheh jak juz to chyba marnie? Ale coz ..po co mam robic sobie smietnik z mojej glowki ..dlatego nie bede sobie zaprzatac taka wredna osoba ....pamieci ;) Najgorsze jest to ..ze rutynowo bede musiala uczestniczyc w jej zajeciach ...i zapewne to nie byl ostatni raz kiedy mnie tak pojechala ;P Moze przesadzam hihih ..ale ona obrzydza mi CALY DZIEN hm ...wystrczy tylko najmniejsze spojrzenie..a ona juz ... ma na mnie  niekorzystny wplyw...bleeeeeeeeee ...Nie rozumiem dlaczego musiala w  tak wybuchowy sposob zareagowac ??? Wystarczylo jeszcze jakies jedno jej slowo a w moi oku zakrecilaby sie lza ... cholera dlaczego ja tak wszystko przezywam??????

               hm ...jest sroda ..jeszcze tylko 2 dni i czeka mnie kochany weekend!!!!! Ale to i tak za malo by odpoczac od tej czarownicy ;P heheh ..

     Ostatnio tyle osob mnie wkurza ...ze najchetniej wygarnrlabym tym wszystkim ludkom co o nich mysle...ale czasami warto ugryzc sie w jezyk :)))) Moze to tylko chwilowe.....ze tak odbieram ludzi wokol siebie...

Kasiu jezeli czytasz ta notke to chcialabym Ciebie bardzo przeprosic za moja reakcje po tym  beznadziejnym niemieckim .....dlaczego ja inaczej odbieram to co sie do mnie mowi??? w ogole jestem jakas chu.... PRZEPRASZAM :**** nie chcialam ..zeby to wszystko tak wyszlo :))))))))))))

                                      SmIeSzkA

smieszka : :

Strona główna


Kalendarz

pn wt sr cz pt so nd
2627282930311
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30123456

trismegistos | maddin | bzqnawca | elaine | bad-girl | Mailing